'We will miss you' - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu 'We will miss you' - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu

'We will miss you'

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

21 September 2010 | China, Sjanghai

Ik ben net thuis van mijn laatste schooldag! Aahh, als afscheid hebben alle kindjes een tekening voor (en soms ván) me gemaakt. Superlief! En ze gaven me cadeautjes :) Toen ik wegging riepen ze allemaal in koor: 'We will miss you!' Echt hartverwarmend!!!

Ik mis ze nu al...

• 21 September 2010 - 08:24

Jordy:

Wat een skattieszz.... En waarschijnlijk ook iets minder grote mond dan kinderen in Nederland haha..... Neem er maar een paar mee voor een uitwisseling met mijn klasjes haha!!

Grtzz

• 21 September 2010 - 18:22

Francois & Joella:

Tjonge nog 4 dgn. Het lijkt wel dat je niet bent weg geweest. Nou geniet nog ff en doe als je straks thuis bent lekker rustig aan. Die 2 staarten hoef je wat ons betreft nog niet meteen op te halen, kan je eerst ff wassen enzo...

• 21 September 2010 - 21:26

Marian Uit Cabauw:

Lieve Sabrina,
    Wat een prachtige foto's!!
    En ik ben benieuwd naar die indrukwekkende tekeningen, die de kids voor en van jou gemaakt hebben. Nog een paar dagen, Sabrina en dan ben je weer een reiservaring rijker.
    Geniet van je laatste China-dagen en we zien elkaar weer. Sjaak en ik denken aan je.
    Lieve groeten van Marian