All my bags are packed, I'm ready to go - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu All my bags are packed, I'm ready to go - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu

All my bags are packed, I'm ready to go

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

24 September 2010 | China, Sjanghai

De Chinese feestdagen zijn weer voorbij! Morgen gaat iedereen weer aan het werk en ik vlieg naar huis..

De afgelopen dagen waren te gek! Het is leuk om in je eentje in een stad te lopen waar 19 miljoen mensen wonen. Hoewel ik ook met de andere vrijwilligers ben opgetrokken vond ik het ook de moeite waard om er alleen op uit te gaan. Want wanneer ben je nou ALLEEN in China, toch?!

Tijdens de feestdagen ben ik in het Shanghai Museum geweest waar ze collecties oude kleding, munten en maskers hadden.

Ik ben ook naar het theater geweest om een acrobatische show te zien. Dat was echt ongelooflijk! Kijk alsjeblieft naar het filmpje. Dat is slecht één van de optredens. De ene performance was nog verbazingwekkender dan de andere en ik heb vaak met open mond zitten kijken. :-O

Vandaag zijn we naar Wuzhen geweest. Wuzhen is een klein traditioneel waterdorp met talrijke steegjes en bruggetjes en een geschiedenis van meer dan 2.000 jaar. Het dorpje staat genoteerd op de werelderfgoedlijst van UNESCO. Het was er ontzettend druk en het liep vol met Chinese toeristen. Het was erg de moeite waard en ik heb een leuke 'laatste dag in China' gehad.

Eenmaal 'thuis' (in het appartement) na een reis van 2,5 uur ben ik mijn spullen maar gaan pakken. Alles is nu ingepakt (ik was verrassend snel klaar). Morgen een reis van 16 uur voor de boeg. pff, daar zie ik wel een beetje tegenop. Ik hoop dat ik geen spugende Chinees naast me heb zitten zoals op de heenreis ;)

Wauw, het was echt een geweldige reis! Wat een ervaring! En wat gaat de tijd toch snel... Eenmaal thuis neem ik echt de tijd om het allemaal te verwerken.

Ik zie er naar uit jullie allemaal weer te zien :) Tot snel!

Kussen

  • 24 September 2010 - 14:17

    Wendy:

    Jeeeyyy Sabje weer thuis! Alvast een dikke knuffel en een hele fijne reis!!

  • 24 September 2010 - 19:58

    Marian, Cabauw:

    We wensen je een hele goede thuisreis en zien je graag weer snel, Sabrina!!!!!!!!!!

    Lieve groeten van Sjaak en Marian

  • 26 September 2010 - 07:27

    Lisette:

    Hallo Sabrina
    Wat een reis, ik heb mee genoten van al je verhalen en foto,en vidio.Heel leuk
    Succes weer thuis en David ook natuurlijk die is al weer "geland" in holland. nu jij weer Succes. Groeten Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sjanghai

Shanghai

Recente Reisverslagen:

24 September 2010

All my bags are packed, I'm ready to go

21 September 2010

'We will miss you'

20 September 2010

all by myself

18 September 2010

Wist je dat.....?

17 September 2010

Beijing
Sabrina

Actief sinds 25 Juni 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 31816

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 08 September 2014

Nepal 2014

15 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Indonesie

02 September 2010 - 25 September 2010

Shanghai

Landen bezocht: