Beijing - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu Beijing - Reisverslag uit Sjanghai, China van Sabrina - WaarBenJij.nu

Beijing

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

17 September 2010 | China, Sjanghai

Woensdag zijn we teruggekomen uit Beijing. Onze dagen bij Matteo waren fantastisch! Het is fijn een rustige plek midden in zo'n drukke stad te hebben. We zijn naar de Temple of Heaven, The Forbidden City en uiteraard de Chinese Muur geweest. Alles is zo groots, het is echt ongelooflijk dat deze gebouwen duizenden jaren geleden zijn gebouwd, met blote handen! We hebben heerlijk gegeten. Matteo wist ons precies de juiste plekken aan te wijzen waar voor vegetariers meer dan genoeg keuze is! Hoewel Beijing echt super was, is Shanghai toch meer 'onze' stad en waren we blij weer terug te zijn woensdagavond. Nadat we ons even hadden opgefrist in het hotel zijn we naar ons restautantje op te hoek gegaan.

Gister was onze laatste avond samen. Als afsluiting zijn we uit eten geweest bij "Easy" en hebben we alles besteld wat we lekker vinden (alles wat over is kan je toch meenemen in a doggybag). We hoopten onze vrienden nog tegen te komen en wat wil het toeval??? Bary had toevallig die avond ouderavond op school en kwam daarna nog even langs het restaurant van zijn zwager. En daar zaten wij!!! Het was zo fijn hen weer te zien zodat David echt afscheid van hen kon nemen!

Vanochtend zijn we samen met de taxi naar de Kindergarden gereden en eenmaal daar aangekomen moest ik uitstappen. Het afscheid was aangebroken :( We hebben echt een fantastisch leuke, leerzame tijd samen gehad en we hebben geweldige dingen samen gezien. Nu is mijn lief weer onderweg naar Nederland en ik volg hem over een week! Dus vanaf nu zal ik de blog by myself bijhouden vanuit Shanghai.. misschien dat David ook nog wel een berichtje plaatst vanuit NL.

Tot snel weer!

Liefs Sabrina

• 17 September 2010 - 19:05

Marian Uit Cabauw:

Lieve Sabrina,

Bedankt voor je uitgebreide verslag.
    Ja, nu mag je nog een week alleen vertoeven in China. Hoe zal dat voor je zijn?
    Ik wacht je nieuwe bericht af. Heb je al veel Engels kunnen leren aan de kids??
    Veel succes, Sabrina en ik zal aan je denken. Voel je je toch niet helemaal alleen.
    Lieve groeten van Marian