Met mn hoofd in de wolken!!!! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Sabrina - WaarBenJij.nu Met mn hoofd in de wolken!!!! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Sabrina - WaarBenJij.nu

Met mn hoofd in de wolken!!!!

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

05 September 2014 | Nepal, Pokhara

Hello hello,

hierbij even een klein berichtje van mij, Sabrina (internet is hier nog steeds schaars).

Gisteren heb ik een topverjaardag gehad! David heeft stiekem half Pokhara afgezocht naar appeltaart en vond een leuk tentje die speciaal een appeltaart voor ons heeft gebakken! Dat was erg leuk en lekker!

Gisterochtend hebben we geparaglide en wat was dat TOF!!!! Van de heuvel afrennen en HUP, zweven in de lucht op 2000 meter hoogte!

We sloten de dag af met door David gekookte Nepalese Dal Bath. Hij mocht bij een eethuisje meekoken en kijken in de keuken! Het was heerlijk!

Kortom: een topverjaardag gehad dus!

  • 05 September 2014 - 20:03

    Marian:

    Hé David en Sabrina,
    Dank je wel voor het korte en duidelijke verslag van je verjaardag.
    Zo te lezen wel een geslaagde verjaardag. Leuke verrassingen, David!!
    Ja, zo'n dag wil ik ook wel. Ik ga het verhaal van jullie aan Sjaak doorgeven, dan kan hij voor mij ook zoiets regelen. Dat gaat hem nog net lukken, denk ik!!
    Tel zo'n geweldige ervaring maar weer op, bij al het andere wat jullie beleven.
    Te gek, hoor.
    En nu heel langzamerhand komt de thuisreis in beeld.
    Geniet nog maar even lekker van al het moois van Nepal.
    Lieve groet met zoen van Sjaak en Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 25 Juni 2010
Verslag gelezen: 1277
Totaal aantal bezoekers 31794

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 08 September 2014

Nepal 2014

15 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Indonesie

02 September 2010 - 25 September 2010

Shanghai

Landen bezocht: