ff rust - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Sabrina - WaarBenJij.nu ff rust - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Sabrina - WaarBenJij.nu

ff rust

Door: David & Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

20 Augustus 2014 | Nepal, Bhaktapur

Woensdag hebben we ons CS-gezin verlaten en hebben we de local bus gepakt naar Bhaktapur. Bhaktapur is een van de drie kernen van Kathmandu. Het staat bekend om zijn grote schoonheid.
De busrit was pittig, we leken deel te nemen aan wereldrecord poging ‘hoeveel mensen passen in een minivan.
Verder ervaren we dat onze Lonely Planet qua prijzen behoorlijk achterhaald is.
Tip: Breng een recente LP mee
Tip: Neem toch gewoon een iphone mee
Het guesthouse wat ons aangeraden was bevalt erg goed. Elke etage is voor een ander nationaliteit, gezien de hoogte van de plafonds ;) Op de eerste 3 verdiepingen kan David niet eens rechtop staan, die zijn volgens de eigenaar van het guesthouse bestemd voor Chinese people. Wij krijgen de kamer op de bovenste verdieping. Naast onze kamer is een gemeenschappelijke ruimte waar niemand zit (we reizen buiten het seizoen). De bovenste verdieping is dus helemaal voor ons alleen!! Omdat we ons voorgenomen hebben rustig aan te doen de komende dagen hebben we de middag uitgerust en (voor het eerst) een warme douche genomen.
’s Avonds een korte wandeling en we doen zelf een was.

• 22 Augustus 2014 - 21:41

Marian:

Hoi,
    Met grote dank voor het maken van een verslag en het sturen ervan, zijn wij weer een beetje op de hoogte van hetgeen jullie ervaren.
    Wat een leuke foto's komen er steeds deze kant op.
    Sjaak vond die foto van die bedrading door de straat echt onvoorstelbaar.
    Ga lekker verder met genieten en we wachten jullie volgende bericht weer af.
    Wat betreft het slapen in huize Utrecht : Jullie slaapkamer wordt verschoond op ma. 1 sept :-) .
    Dat gaat helemaal lukken.
    Grote zoen van Marian